DIRECȚIA DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR TIMIȘ

DIRECȚIA DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR TIMIȘ

Înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei

 
DOCUMENTE NECESARE:

  • cererea pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei;
  • actul de identitate al solicitantului;
  • actul de identitate al găzduitorului;
  • documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi copie;

    Dacă dovada adresei de reşedinţă se face cu declaraţia scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezenţa lucrătorului de evidenţă a persoanelor.

    În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta, declaraţia poate fi dată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezenţa poliţistului de la postul de poliţie, pentru mediu rural.iberarea actului de identitate;

.

.

.

.

.

Toate drepturile aparţin Direcției de Evidență a Persoanelor Timiş ©